abprofessio_row03_új_b.jpg
hírlevél
2008. Március
Specialistáink
Hírlevél regisztráció
×
×
×
A × jelölésű mezők kitöltése kötelező!

Ha az e-mail rendszered nem jeleníti meg rendesen ezt a hírlevelet, klikk ide!


Kedves Olvasónk!

Állok a teraszon, süt a márciusi nap és boldog vagyok. Közeleg a húsvét, én meg függönymosás helyett lázasan kutatok egy könyv után. Túl sokat nem érek rá ezen töprengeni, mert ha komolyan gondolom, hogy „2008 - minden cseppje aranyat ér”, van mit tennem, annyi szent. Pláne, hogy biztos, ami biztos, ettől a mondattól nem messze odaragasztottam öt aranyrudat is. Hogy Neked is jusson egy.

Azt olvasom, hogy öt év múlva annyira leszek más, amennyire másokkal veszem körül magam, és más könyveket olvasok. Anyukám szerint olyan 3-4 éves lehettem, amikor állítólag a sürgés-forgást látva egyszer azt mondtam: „Van itt dolog elég.” Ez most is igaz: díszítsük fel a barkaágakat, hova „tojjon” a nyuszi, a Meme süssön kalácsot, mert annál jobb nincs, meg amúgyis Ő szokta. Hány tojást fessünk? Itthon maradjunk, vagy elbújjunk a locsolók elől? Ehhez tényleg a tavaszi zsongás kell. Az oly nagyon keresett könyv meg majd megjön hozzá.
21 napos sikerprogram kezdőknek!
Amikor feliratkoztál hírlevelünkre azt ígértük Neked, hogy - többek között - újdonságainkról is rendszeresen tájékoztatunk. Íme!

Egyik legfrissebb eszközünk egy olyan fontos eszköz, amiről minden KIFEJEZETTEN KEZDŐ, ÚJRAKEZDŐ, FRISSEN CSATLAKOZOTT Sunrider szurkolónak tudnia kell, mert akkora potenciál van benne. És mi is akkor vagyunk igazán boldogok, ha azt halljuk, hogy kipróbáltad, amit javasoltunk - és bankot robbantottál vele!

Ha Te egy frissen csatlakozott, kezdő üzletépítőnk vagy, akkor a "21 napos sikerprogram kezdőknek" c. ingyenes e-mail tanfolyam Neked szól!

Ha magadra ismersz, akkor klikk ide, fantasztikus sikere van. Jelenleg egyébként közel 100 üzletépítőnk végzi a programot.
"Rakd rendbe az embert és működik az üzlete"
Üzleted rendszerében előkelő helyet foglal el a KONZULTÁCIÓ.

Fontos, hogy tudd, mi a konzultáció, és mi NEM. Kezdjük a végén: ez nem csevegés, csacsogás. Nem lehet ajtófélfának támaszkodva, meg „most gyorsan”. Nem a tanítás, motiválás ideje. Mi a konzultáció? Üzleti megbeszélés két ember között, ahol az üzlettel kapcsolatos tapasztalataikat, elképzeléseiket, álmaikat, céljaikat beszélik meg. A TE üzlettársad elképzelése az üzletről neked rendkívül fontos. Neki meg az a fontos, hogy veled beszélje meg. Hogyan készülj fel? Mit kérdezz? Hogyan konzultálj?

1.
Legyenek előre betervezett konzultációs időpontjaid. Ha azt látják, hogy te bármikor ráérsz, az a véleményük, hogy a te időd nem drága és szétszedik az üzleted. Neked több Üzlettársad van, mint neki felső vonala. Lehet, hogy erre az elején elég 1-2 óra. Így alakul ki a rend az üzletedben, másolni fogják. Ne legyen ez persze túl merev, de érezzék, hogy ennek súlya van. Így az Üzlettársaid is komolyan veszik, összegyűjtik a kérdéseiket, és majd erre koncentrálnak. Lényeg: a szellemi rend kialakítása.

2.
Pontosan határozd meg a rendelkezésre álló időt. Mondjuk 40 perc. És figyeld, mennyire tudja betartani. Az idő neked legalább olyan drága, sőt. A Te idődből más üzlettársak is szeretnének. A Te időd a legdrágább a világon. Pótolhatatlan drága érték, ezért gazdálkodj vele okosan, és erre tanítsd meg őt is.

3.
Te döntöd el, kivel konzultálsz. Azzal, aki azért jön, hogy megbeszélje veled az üzlete fejlődését. Ne arra használd, hogy amit a könyvek, kazetták, tréningek nem tudtak motiválni, majd Te megteszed. Ha motiválni akarsz, majd a Te motivációdat veszik el. Óvakodj attól, hogy: „Majd én lerajzolom neked, hogy kell ezt az üzletet felépíteni.”

4.
Előre nézd meg a hálózatát a Bonus Recap-ről.(szponzorlista) Légy felkészült. Ha két tájékozatlan ül össze, mi lesz abból? A szponzorlistáról sok minden kiderül: a növekedése, a forgalom alakulása, hideg/meleg pontok, társak, ahol elindulhat mélységben az üzlet, vagy éppen egy helyben toporog.

5.
Írd fel előre a kérdéseidet. Azt, hogy adott határidőre mit tervez az üzletéről, mit hajlandó ebbe beletenni. Ha a munkát tervezi meg, nem eredménycentrikus. Ebbe az üzletbe nem munkacentrikus, hanem eredménycentrikus emberek kellenek. Ha azt mondja el, hogy ahhoz az eredményhez, amit eltervezett, mi munkát hajlandó beletenni, van miről beszélni. Ha azt látod, hogy ahhoz mértéktelenül kevés, vagy sok munkát tervezett, azt tudod mondani, hogy:”Figyelj, ennyi munkával ez nem érhető el.” vagy „Ha ennyit bele tudsz tenni, korrigáld a céljaidat, mert ennyi munkával nagyobbat is el tudsz érni.” Kérdezd meg az üzlete jövőképét. A rövidtávú célja hogyan illeszkedik a nagy képbe. Ha ugyanis nincs hosszútávú célja, csak rövid, és azt eléri, légüres térbe kerül. Nem tudja, merre menjen. Formáld ki vele az Ő ÜZLETE JÖVŐKÉPÉT, ne a tiédet. Vigyázat, csapda! Ha a többiek üzletéről beszél, ne konzultálj vele. Mondd meg, hogy nem érdekel, másokból mit akar kihajtani.

6.
Informáld mindenről, ami az Üzletét érinti. (Nem eseménynaptárt mondasz, azt keresse meg a honlapon.) Pl. a Te szponzoroddal való konzultáción az Ő üzlete is szóba került, és úgy gondoltátok, ha az elkövetkezendő időszakban ….. megcsinálja, akkor a következő tréningen Ő beszélhet majd erről. Személyesnek fogja érezni. Rakj rá hordozható terheket, szeretik!

7.
Beszélj meg vele egy következő konkrét időpontot, de csak akkor, ha konkrét akcióterv is készült. Kimondta, mit akar, mikorra akarja, TE ebben mit segítesz. Igazi teljesítményprés. Akkor tudja, hogy a következő konzultáció nem tetemrehívás, hanem az elmúlt események és a következő hónapok üzleti megbeszélése. Ha nincs időpont, majd halogat és Rád keni.

8.
Miről ne beszélj? Valamely vonal, testvérvonal eredménytelenségéről, amelynek számos oka lehet. A konzultáció nem pletykafórum. Ha olyasmi történt a hálózatban, amitől szeretnéd Őt megóvni, ám a példa fontos, ne említs neveket. A tényt közöld.

9.
Kivel ne konzultálj? Keresztvonallal, mert a Te üzletedet nem érti. Aktív felső vonalad viszont a saját üzlete felelőssége miatt mindig jó tanácsot ad. Inaktív üzlettárssal, ha ő nem kezdeményez. Aki a legutóbbi konzultáció óta semmit nem tett, csak jön az igéretekkel, meg a kifogásokkal, és meg is védi őket. Ebben az üzletben két dologból van sok: kifogásból és pénzből. Itt gyorsan nem lehet meggazdagodni, de nagyon igen. Tetemrehívókkal sem érdemes konzultálni, akik az üzletükben lévő balhét veled akarják elvitetni. Panaszkodókkal sem, mert lemerítenek, mint egy akkumulátort. Végül a nagyképűekkel sem, hanem azzal, aki látja az üzlete és a saját gyengéit, és megoldást keres.

Összefoglalva: a konzultáción nem arra tanítjuk, hogyan kell konzultálni, hanem úgy tanítjuk meg, ahogy csináljuk, és majd másolják.
Fókuszban
A Superclean, mert ugye ilyenkor nagy a sürgés-forgás. Nézzük, mi van benne! Idézem a feliratot: „Készült (CFTA szerint): víz,Triethanolamine Dodecyl Benzene Sulfonate, Ethanol Denatured 95%, Cocamide DEA, Citric Acid, Nonylphenol Ethoxylate, Propylene Glycol Butyl Ether, Fragnance, Sodium Citrate….és még tíz féle, meg enzimek. De nem ez a lényeg. Bármelyik összetevőt nézem, nem tartalmaz semmi olyat, mint a bolti mosóporok. Ez nem a vegyi árú polcon van.

Volt is csodálkozás az engedélyező hatóságnál, mert akárhonnan vizsgálták, nem találtak benne mosószerre jellemző alkotórészt. További dokumentációt és az Irodavezetőt kérték, akitől megkérdezték, hogy:”Biztosan mosószer ez?” Nézték előről-hátulról, mígnem a laboráns hazavitte, kimosott vele, és a ruha tiszta lett.

Mindannyian takarítunk, sütünk-főzünk, mosunk. Foltos lesz az abrosz, pedig holnap is ez kellene. Nyugodtan megkérdezheted bárkitől: „Hány forintért vettél legutóbb mosóport, tisztítószereket, és mennyi ideig volt elég? Hány félét vettél? (na, ezt én már nem tudom felsorolni) Azt viszont tudom, hogy évek óta nem költöttem „bolti” mosogatószerre, mosóporra, meg toalett kacsára. Tény, hogy tiszta tányér, pohár, evőeszköz kerül az asztalra, a ruhánk is mindig tiszta. A fehér függöny fehér, a szőnyegek rendben vannak, a mellékhelyiségek tiszták. Ha már -20% diszkont áron vásárolsz, akkor 1 ml kereken 6 Ft-ba kerül. Számoljunk! Egy mosás 30-60 Ft között van, a ruha szennyezettségétől függően. A Superclean-t én mindig higítva teszem a ruha közé egy régi mosószeres pohárban. Dr Chen is ezt tanácsolta mondván, higítsd, mert ha túl tömény, nem működik megfelelően. Érdekes. Ablakpucolás: veszed a szórófejes flakont, lecsavarod a fejét, belemártod a Superclean-es flakonba, és amennyi rajtamarad a csövön, az elég ablakpucoláshoz. Ha többet teszel bele, olyan maszatos lesz, hogy alig tudod tisztára törölni. 10 ml ugyanebbe a flakonba és kész a ½ liternyi mosogatófolyadékod (60 Ft). Igaz, nem habzik. mint a „hagyományos”, de mellékhatásként kevesebb kézkrém kell, mert nem szárítja ki a kezed. A mosgató szivacsra spriccelem, és azzal mosom el az edényt. Mosogatógépbe 1 teáskanálnyi kell, szintén higítva a mosószer tartályba. Ha többet teszel bele,- tapasztalatból mondom,- a forgólapát tojáshab keménységűre „felveri”, a gép leáll, te meg hasalhatsz előtte, amíg kimered. Nálunk a céklának mindig nagy esélye van a fehér abroszon. Régen a szívemhez kaptam, ma már csak mosolygok. Töményen bekenem a foltot, 5 perc után engedek rá egy kis hideg vízet, és megdörzsölöm. Ezt 1-2 alkalommal megismétlem, és kész. Ha színes anyagon van a folt, előbb győződj meg a színtartósságról. Szedtem már így ki meggyfoltot shortból, fűfoltot farmerból. Hurka-kolbász sütés után kitörlöm a tepsit, a belsejét körbefújom Superclean-nel, várok 10-15 percet, és úgy mosom el, mint a reklámban. Felmosáshoz a mércével ellátott kicsi flakonból egy kis kupaknyit öntök ½ vödör vízbe. (Egyébként jó ez a kicsi kiszerelés, mert a közlekedőedények elvén működik, mércés, és nem tévesztünk.) Miután végeztem a felmosással a vizet „természetesen” a virágokra öntöm. A mai vízárak mellett ez sem mindegy. Ezt melyik bolti mosószerrel tudnád megcsinálni? Mondjuk a Do..est..s-szal?
Terméktapasztalat
Kedves Edina!

Sporttal kapcsolatban a SR termékeket leginkább Máté fiunknál tudtuk megtapasztalni. Máté most 12 éves, rendszeresen sportol 5 éve, 3 éve focizik, kapus. Edzések száma heti négy. Elég válogatós étkezéseknél, úgyhogy jól jön a SR nyújtotta segítség. Reggelente nem maradhat el a Calli-tea, Suncare-rel édesítve, kapszulák közül Alpha-20c, Sport Caps. Napközben Fortune Delight, edzés elött, vagy után Nuplus, utána lehet több is. Két éve névnapjára 60-as Nuplus-t kért, ami csak az övé lett, s gyorsan elfogyott. Kívánság szerint Chen szósz, Vitafruit, Vitaspray, Evergreen. Meccseknél fontos a Top is. Sérüléseknél, húzódásoknál természetesen jól jön a Sunbreeze olaj, vagy balzsam. Emelett családunkban és az osztályában a legellenálóbb a betegségekkel, fertőzésekkel szemben. Vallja, valljuk, hogy a SR termékek nem csak egészségesek, hanem finomak is.


Sziasztok! Jó éjt Anna
Eszközajánló
Megjelent Dr Csabay László – Dr Margitai Györgyi: „Férfiklímax…és mi a helyzet a nőkkel?” című CD -je. Repül a tányér, leesik a kilincs, ami persze csak a szomszédban fordulhat elő. A „miért?”-re kapsz választ, és megoldást a SR iránt elkötelezett orvosházaspár kedves, helyenként öniróniától sem mentes előadásából.
Eseménynaptár
Március 26 - Termékkarnevál
Április 5. - Gyorsindulás Tréning

Bővebben >>


Üdvözlettel az áprilisi viszontlátásig:

Jóska és Edina



A hírlevélben megjelent írások helyességéért felelősséget nem vállalunk, s azok semmiben nem képviselik a Sunrider International, vagy a Sunrider Hungary Kft. üzlet vagy termékpolitikáját.
1125 Budapest, Trencséni u. 33/b - Telefon: (1) 35 57 548
A&B Professio Kft. © Minden jog fenntartva.
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.